PVO Midden-Nederland heeft een waardevolle bijdrage geleverd aan de veiligheid en weerbaarheid van de medewerkers van de Vermaat Groep, specialist in horeca op maat. Meerdere La Place medewerkers en personeel van winkels in ziekenhuizen werden getraind op een interactieve manier. Ze oefenden met praktijkvoorbeelden van agressie, geweld, intimidatie en diefstal.

Praktijkvoorbeelden en interactieve training
De bijeenkomst trok een grote groep medewerkers die hun eigen ervaringen deelden. Voor een extra praktijkgerichte aanpak werkte PVO Midden-Nederland samen met ReTake Training en Advies. Onder begeleiding van trainer Koen Kreulen en trainingsacteur Tony namen de deelnemers actief deel aan herkenbare scenario’s die zij in hun werkomgeving kunnen tegenkomen. Want hoe ga je om met een agressieve klant? En wat doe je als je ziet dat iemand iets steelt?

Direct handelingsperspectief bieden
Door samen situaties na te spelen en te bespreken, kregen medewerkers praktische tips en technieken aangereikt. Het doel was om direct handelingsperspectief te bieden, zodat zij weten hoe ze effectief kunnen reageren bij agressie, geweld, intimidatie en winkeldiefstal.
Samen werken aan een veilige werkvloer
PVO Midden-Nederland blijft zich samen met partners zoals de Vermaat Groep inzetten voor veilig ondernemen en weerbare medewerkers. Door kennis, training en samenwerking maken we de werkvloer veiliger voor iedereen.
Contact
Heb je vragen over de aanpak van agressie, geweld of diefstal binnen je onderneming? Neem dan gerust contact op met onze adviseur Michel van Kesteren via onderstaande knop.